Vacature: Telefoniste/administratief medewerker Contactcentrum

Nieuwe collega


Telefoniste/administratief medewerker, 24 uur per week.


Voor ons contactcentrum in Breda.

Waar kom je terecht?
Kinderen gezond en gelukkig laten opgroeien: daar staan wij voor! Jong JGZ biedt preventieve jeugdgezondheidszorg (JGZ) aan alle 0-18 jarigen in Zuid-Holland Zuid en 0-4 jarigen in Breda. We volgen de gezondheid van ruim 100.000 kinderen en jongeren. Zo’n 300 betrokken zorgprofessionals en ondersteunende medewerkers zetten zich elke dag vol enthousiasme in op één van onze 30 locaties. We zijn een jonge organisatie en volop in ontwikkeling.

Wat ga je doen?
Jij bent het telefonische aanspreekpunt voor klanten en netwerkpartners van Jong JGZ en daarmee een visitekaartje van onze organisatie. Het klantcontact bestaat uit het beantwoorden van vragen over afspraken in Breda en Zuid-Holland Zuid. Ook zet je inhoudelijke vragen van klanten en netwerkpartners door naar de juiste collega’s binnen Jong JGZ. Het is belangrijk dat je altijd klantvriendelijk bent, rustig blijft en goed luistert. Het is jouw doel te zorgen dat de klant tevreden ophangt.

Naast telefonisch contact voer je een aantal administratieve taken uit, zoals het afhandelen van binnenkomende mail en post. Je zorgt samen met de uitvoerende teams voor de afsprakenplanning van klanten en het opvragen of verzenden van klantdossiers. Je ondersteunt de uitvoerende teams ook door het doen van bestellingen.

Als administratief medewerker maak je deel uit van ons Contactcentrum. Je werkt samen met personeelsplanning, uitvoerende teams en managers. Als administratief medewerker ontvang je leiding van de manager bedrijfsvoering.

Wat zijn jouw taken?

  • Je bent telefonisch aanspreekpunt voor klanten voor het maken en wijzigen van afspraken. Telefoongesprekken zijn meestal in het Nederlands, maar soms ook in het Engels.
  • Je verwerkt inkomende geboortemeldingen.
  • Je beantwoord zo veel mogelijk zelf inkomende vragen of zet deze door naar de juiste afdeling.
  • Je verwerkt en beheert klantgegevens vanuit de Basis Registratie Persoonsgegevens.
  • Je verzorgt dossieroverdrachten.
  • Je stuurt uitnodigen naar klanten voor standaard en extra contactmomenten.
  • Je zorgt voor efficiënt geplande spreekuren.
  • Je verwerkt mail en post.
  • Je handelt notificaties in dossiers af.
  • Je bestelt kantoorartikelen en onderzoeksmaterialen voor uitvoerende teams.
  • Je beantwoord vragen vanuit teams over toegang tot de applicatie Jij En Je Gezondheid.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt minimaal een MBO-diploma niveau 3.
  • Bij voorkeur heb je ervaring met administratie en telefonie.
  • Je bent klantgericht en gedreven.
  • Je bent stressbestendig. Onder druk of bij tegenslag reageer je kalm en adequaat. Door jouw aanpassingsvermogen kun je goed omgaan met pieken, dalen, werkdruk, weerstand, het leren van nieuwe werkwijzen en systemen.
  • Je bent communicatief vaardig (zowel schriftelijk als mondeling).
  • Je kunt goed werken en verantwoordelijkheid nemen, zowel in een team als zelfstandig. Voor het halen van gezamenlijke doelen weet je de juiste balans te vinden in de belangen van diverse betrokkenen.
  • Je bent resultaatgericht en initiatiefrijk. Je weet afgesproken resultaten binnen gestelde tijden en grenzen te halen.
  • Je bent digitaal vaardig. Je kunt goed overweg met Microsoft 365 (Outlook, Word, Excel). Bij voorkeur heb je ervaring met de dossierapplicatie Kidos.
  • Verder ben je creatief, sociaal vaardig, verantwoordelijk, zelfstandig, integer en heb je lef.
  • Je werkt ordelijk en systematisch.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende baan in een jonge organisatie die nog volop in ontwikkeling is.
  • Een parttime baan voor 24 uur per week. Het gaat om een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.
  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.025,02 en maximaal € 2.717,16 bij een dienstverband van 36 uur per week (FWG 30 cao VVT). Inschaling is afhankelijk van je opleiding en ervaring.
  • Een standplaats in Breda (dit kan in de toekomst wijzigen).

Meer weten over de inhoud van deze functie? Mail Maaike Luiten (manager bedrijfsvoering) via m.luiten@jongjgz.nl 

Interesse?

Mail je sollicitatie en cv uiterlijk 19 augustus naar Maaike Luiten (manager bedrijfsvoering) via sollicitaties@jongjgz.nl