Compliment of klacht?
Onze medewerkers doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen en met je mee te denken. Heb je een compliment, tip of klacht voor ons? In alle gevallen horen we dat graag! Hiermee help je ons onze dienstverlening te verbeteren. Lees hieronder hoe je dit aan ons kunt doorgeven.
Tevreden?
Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment doorgeven voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. Geef je compliment aan ons door en wij zorgen ervoor dat het bij de juiste persoon of team terecht komt. Geef hier je compliment door.
Heb je een tip voor ons?
Vind je dat we iets beter hadden kunnen doen? Wie kan ons beter helpen onze dienstverlening te verbeteren dan jij? Geef hier je tip door.
Niet tevreden?
Onze medewerkers willen je zo goed mogelijk helpen. Toch kan er iets niet goed gaan of anders lopen dan je verwacht. Dan horen we dat graag. We kunnen dan (samen met jou) naar een oplossing zoeken.
Hoe kun je een klacht doorgeven?
Bespreek je klacht eerst met de medewerker of de manager JGZ in jouw regio. Vaak kunnen we dan gelijk iets aan de situatie doen. Kom je er niet uit of wil je dit niet? Dan kun je een klacht op twee manieren doorgeven:
- Geef de klacht aan ons door via het compliment of klacht-formulier. Na ontvangst bellen of mailen we je zo snel mogelijk voor een reactie.
- Bel of mail de klachtenfunctionaris van Careyn:
Iris Bowles
Klachtenfunctionaris Careyn
06-23946747
klachten@careyn.nl