Compliment of klacht?

We vinden het belangrijk wat je van onze dienstverlening vindt. Heb je een compliment, tip of klacht voor ons? In alle gevallen horen we dat graag! 

Tevreden of een tip? 

Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment doorgeven voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. Geef je compliment aan ons door en wij zorgen ervoor dat het bij de juiste persoon of team terecht komt.  Vind je dat we iets beter hadden kunnen doen? Wie kan ons beter helpen onze dienstverlening te verbeteren dan jij?   


Geef hier je compliment of tip door

Klacht?

Onze medewerkers willen je zo goed mogelijk helpen. Toch kan er iets niet goed gaan of anders lopen dan je verwacht. Dan horen we dat graag. We kunnen dan (samen met jou) naar een oplossing zoeken. De medewerker of manager JGZ in jouw regio bespreekt je klacht met jou en probeert gelijk iets aan de situatie te doen.   

Meld hier je klacht  

Heb je onafhankelijke bemiddeling nodig?  

Kom je er samen met een medewerker of manager van Jong JGZ niet uit, of wil je je klacht niet met hen bespreken? Dan kun je je klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. We hebben onze klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.

Je kunt als volgt contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir: 

  • Vul online het Quasir klachtenformulier in

  • Bel naar: 06 – 48 44 55 38 ( ma-vrij van 9.00-17.00 uur) 

  • Mail naar: bemiddeling@quasir.nl , met als onderwerp: Klachtenbemiddeling Jong JGZ 

  • Stuur een brief naar:  

    Quasir 
    Klachtenfunctionaris abonnementen 
    Postbus 1021  
    7940 KA Meppel 

Uiterlijk binnen 48 uur na de melding van je klacht belt of mailt (bij geen gehoor) Quasir je terug. Meer informatie over Quasir is te vinden op www.quasir.nl.